SERVICES

IBM middleware

IBM middleware

IBM PureApplication

IBM PureApplication

DevOps

DevOps

Managed Services

Managed Services

IT audit & advies

IT audit & advies

Staffing & outsourcing

Staffing & outsourcing

Support & Service desk

Support & Service desk

Support & Service desk

Support & Service desk

Volledige managed services of cloud en middleware support op afroep

Externe cloud en middleware support met dat ietsje meer

De FlowFactor support service is zeker geen klassieke IT helpdesk. Onze DevOps engineers bieden een volwaardige DevOps, cloud en middleware support met 1st, 2nd en 3rd line support volgens de ITIL best practices voor PMR management. Geen quick fixes volgens het brandjes-blussen-principe dus, wel een proactieve  ondersteuning om terugkerende incidenten te verhelpen én te voorkomen. Zo realiseren we een stabiele en bedrijfszekere IT-infrastructuur, verhogen we de klanttevredenheid en verminderen we het aantal support tickets aanzienlijk in de toekomst.

Hoe we dat doen?

  • geautomatiseerd alert management en monitoring voor error en bug identificatie en logging
  • gemeenschappelijke oorzaak van known errors identificeren via grondige rootcause analyses
  • keuze tussen bug fixing of workaround voor know errors vanuit kostenefficiëntie perspectief
  • snelle en permanente code optimalisatie via continuous integration, delivery en deployment

FlowFactor support desk

+32 (0)3 451 23 74
support@flowfactor.be
https://support.flowfactor.be

Wat er allemaal mogelijk is

  • enkel support op afroep of totale outsourcing managed services
  • alleen daytime ondersteuning tijdens kantooruren of 24/7 support
  • ITIL conforme DevOps approach vanuit een proactief perspectief
  • garanties voor responstijd via Service Level Agreement op maat
  • CI/CD pipeline via continuous integration, delivery & deployment
  • assistentie bij eigen gebruik voor app developers en beheerders

Uw voordelen

  • professionele expertise in pay per use formule
  • 24/7 en tweetalige support service (NL/ENG)
  • zowel remote support als on-site interventies
  • DevOps approach conform ITIL best practices
  • direct contact met IBM Lab en IBM experten
  • aandacht voor security & GDPR compliance

Net wat u nodig heeft?

We lichten u met plezier toe hoe onze managed services of onze cloud en middleware support desk het verschil maken voor uw klanttevredenheid en interne IT-werking.

VRIJBLIJVEND KENNISMAKEN?